Wcześniejsze wstawanie

Wcześniejsze wstawanie

wpis w: Wyzwania | 0

Dzisiaj wyjątkowo wcześniej artykuł ze względu, że od jutra rozpoczynamy wyzwanie aby przez najbliższe dwa tygodnie wcześniej wstawać. Powiedziałbym, że nawet mogłoby się wydawać trochę trudne do zrealizowania. Poniżej rozpiszę jak prawidłowo do niego podejść. A jak wasze nawyki z piciem wody i jedzeniem owoców? Udało się utrzymać?

Nasze obecne wyzwanie będzie polegało tylko na tym, że za dwa tygodnie wstaniesz aż o 20 minut wcześniej niż zwykle. W pierwszym tygodniu aż do czwartku nastaw budzenie o 5 minut wcześniej. To niewiele prawda? Piątek i cały weekend nastaw budzenie już o 10 minut wcześniej.

W drugim tygodniu od poniedziałku do czwartku nastaw budzenie o 15 minut wcześniej, a od piątku do niedzieli już o 20 minut.

 

Teraz zobacz jak będzie wyglądało to każdego dnia:

I TYDZIEŃ

Poniedziałek Pobudka 5 minut wcześniej

Wtorek Pobudka 5 minut wcześniej

Środa Pobudka 5 minut wcześniej

Czwartek Pobudka 10 minut wcześniej

Piątek Pobudka 10 minut wcześniej

Sobota Pobudka 10 minut wcześniej

Niedziela Pobudka 10 minut wcześniej

 

II TYDZIEŃ

Poniedziałek Pobudka 15 minut wcześniej

Wtorek Pobudka 15 minut wcześniej

Środa Pobudka 15 minut wcześniej

Czwartek Pobudka 15 minut wcześniej

Piątek Pobudka 20 minut wcześniej

Sobota Pobudka 20 minut wcześniej

Niedziela Pobudka 20 minut wcześniej

 

Jak się przygotować?

Pamiętaj aby każdego dnia przygotować sobie wszystkie niezbędne rzeczy do dnia następnego. Przygotuj ubrania, zastanów się co będziesz jadł na śniadanie i jak będzie wyglądał Twój poranek. Przygotuj wszystko co będzie potrzebne.

 

Koniecznie napisz w komentarzu jak idzie ci poranne wstawanie.