Wyzwanie: Poranne spacery. Dużo chodzimy.

Wyzwanie: Poranne spacery. Dużo chodzimy.

wpis w: Wyzwania | 0

Bardzo się cieszę, że dotrwałeś ze mną aż do tego momentu. To już kolejne nasze wspólne wyzwanie. Przez najbliższe kilkanaście dni będziemy częściej niż zwykle spacerowali, a może jak kto woli nawet i biegali. Zaczynamy!

To wyzwanie jest naprawdę proste! Codziennie zarezerwuj sobie ok 30 minut na spacer. Jeżeli nie dysponujesz czasem popołudniu, zrób to rano, przed pracą, szkołą.

Taki spacer w wersji ekstremalnej można skrócić do 20 minut, ale pamiętaj to jest minimum minimalnego. Proponuję  by go wykonywać rano po lekkim śniadaniu. Przez pierwsze kilka dni na pewno będzie ciężko, żeby zmobilizować się. W kolejnych dniach nie powinno być już problemów.

Podczas takiego spaceru czy biegu można zaplanować i przemyśleć cały plan dnia. Możesz zastanowić się nad czekającymi Cię zadaniami. Możesz pomyśleć jak je wykonać i wszystko to sobie poukładać w głowie.

Dzięki temu, że dotlenisz cały organizm będziesz radosny i pełen energii przez cały dzień, a w ciągu dnia bardziej wydajny. Będzie ci się po prostu więcej chciało i większość rzeczy będziesz wykonywał mając plan na rozwiązanie wszelkich problemów. Rano, podczas spaceru wszystko zaplanujesz.

Te 30 minut możesz również wykorzystać na słuchanie ulubionej muzyki i zrelaksowanie się. Możesz także włączyć jakiegoś audiobooka i słuchać. Może to być kurs języka obcego lub jakieś inne rozwijające i motywujące nagranie.

Codziennie wysiadaj przystanek wcześniej lub parkuj kilka ulic od miejsca pracy. 30-minutowy poranny spacer sprawi, że ten dzień będzie lepszy!

Spraw by te dwa tygodnie były dla Ciebie ciekawym wyzwaniem, gdzie będziesz miał dużo ruchu poprzez spacer i bieg. A Twój organizm na pewno się odwdzięczy. Powodzenia!